Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
8 Jun 2016

       Saya bangun pada pukul 8.00 pagi. saya membuka tingkap dan mandi. Saya menyalin pakaian dan bersarapan makanan yang dibeli seperti roti cannai dan iddli bersama dengan kari ikan. Saya ke bilik dan melayari internet untuk mendapatkan maklumat yang menarik. Pada pukul 10.30 pagi saya makan kuih tradisional seperti vadai.

      Setelah itu saya ke bilik dan membaca buku tentang pengetahuan am . Pada pukul 12.45 tengah hari saya bermakan tengah hari bersama keluarga saya . Saya menonton televisyen. Seterusnya, saya menolong membuat kerja rumah. Kemudian saya bersiap sedia dan mendaki bukit yang tertelatak berhampiran rumah. Setelah itu kami turun dan sampai di rumah pada pukul 6.15 petang .

      Saya mandi dan bersembahyang. Saya bermakan malam bersama keluarga saya. Kemudian, kami berbual bual di ruang tamu pada pukul 10.30 petang saya minim susu dan tidur.

No comments:

Post a Comment