Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
19 Mei 2016

      Hari ini merupakan hari peperiksaan . Saya bangun pada pukul 7.30 pagi . Kemudian saya mengemas katil dan mandi . Saya ke dewan makan untuk bersarapan . Kemudian saya balik ke bilik dan sambung membuat ulang kaji bagi subjek Fizik .

Saya ke dewan peperiksaan pada pukul 8.45 pagi . Saya berdoa kepada tuhan dan bermula menjawab kertas soalan .Peperiksaan berakhir pada pukul 11.00 pagi . Saya ke bilik dan berehat . Hari ini saya tidak ke dewan makan kerana tidak lapar .

      Saya membersihkan bilik dan mengemas rak buku dan meja . Kemudian saya tidur tidur ayam selama 30 minit . Pada pukul 5.30 saya ke padang untuk bermain . Kemudian, saya ke dewan makan untuk bermakan malam .

   Setelah itu saya ke bilik dan mandi . Saya juga berehat selama sejam. Pada pukul 9.00 malam saya ke dewan makan untuk membeli makanan . Saya berasa mengantuk pada pukul 10.30 malam . Jadi saya menutup suis lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment