Translate

Saturday 11 June 2016

JURNAL
10 Jun 2016

               Saya bangun pada  pukul 8.00 pagi. Saya membuka tingkap dan mandi . Setelah itu, saya bersarapan makanan yang dihidang oleh ibu. Kemudian saya mula mengemas buku - buku saya dan meletaknya di dalam beg. Pada pukul 11.00 pagi saya dan kelurga saya ke pusat membeli - belah untuk membeli barangan untuk saya kerana saya akan ke Kolej Permatapintar dalam beberapa hari.


 Pada pukul 1.00 kami makan di suatu restoran dan bersambung membeli belah. Setelah membeli barangan kami sampai di rumah pada pukul 4.00 petang. Saya menyalin pakaian dan bermain bersama abang saya. Saya mengemas barang yag dibeli dan mandi. Pada pukul 7.00 petang saya bersembahyang dan bermakan malam. Pada pukul 9.00 saya menonton televisyen dan tidur.

No comments:

Post a Comment