Translate

Friday 3 June 2016

JURNAL
5 Mei 2016

   Saya bagun pada pukul 6.45 pagi . Saya terus berisiap sedia dan mengemas katil saya . Kemudian, saya  meletakkan buku - buku ke dalam beg . Saya makan sebiji buah pear sebagai alas perut. Saya terus menuju ke dewan serbaguna untuk perhimpunan . Selepas perhimpunan , saya ke kelas untuk belajar .

  Pada pukul 12.30 tengah hari saya   ke dewan makan untuk makan tengah hari . Setelah makan , saya ke bilik saya untuk  membuat ulang kaji untuk mata pelajaran yang seterusnya . Pada  pukul  2.10  petang saya menukar pakaian dan terus ke kelas yang seterusnya .

 Tepat pada pukul 4.40 petang saya  beredar dari kelas dan menuju ke bilik saya dan bersiap ke dewan serbaguna untuk bermain badminton  dengan kawan - kawan saya . Kemudian saya bergerak ke dewan makan untuk bermakan malam . Selepas itu saya, mandi dan mengemas meja saya . Pada pukul 8.00 malam saya ke kelas prep . Di kelas prep pula saya  menyiapkan kerja rumah yang diberi oleh instruktor.

    Jam menunjukkan pukul 10.00  malam . Saya   keluar dari kelas dan ke dewan makan untuk membeli makanan dan terus ke bilik . Sebelum tidur saya  membuat ulang kaji hingga larut malam. Kemudian saya rasa  mengantuk lalu saya  menutup lampu dan tidur .


No comments:

Post a Comment