Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
1 Jun 2016

      Hari ini merupakan hari Rabu . Saya bangun pada pukul 7.30 pagi. Kemudian saya membuka pintu bilik  dan ke ruang tamu tetapi tiada sesiapa di situ kecuali abang saya . Kerana ibubapa saya telah ke Kuala Lumpur . Saya bersarapan makanan yang telah dihidang atas meja . Saya juga menonton televisyen. Setelah itu saya, saya membuat ulang kaji pelajaran.

Pada pukul 1.00 pagi saya bermakan tengah hari. Pada pukul  saya mengemas rak saya yang tidak teratur. Pada pukul 4.00 petang saya bermain perainan scrabble bersama abang.  Pada pukul 7.00 petang  saya ke kuil yang cantik yang terletak di BBST, Sepang untuk bersembahyang.
   
   Pada pukul 8.30 malam pula saya bermakan malam bersama keluraga. Kemudian kami
berbual - bual di ruang tetamu. Setelah itu saya ke bilik saya dan melayari internet. Pada pukul 11.00 malam saya menutup lampu lalu tidur.

No comments:

Post a Comment