Translate

Thursday 23 June 2016

JURNAL
14 JUN 2016

   Hari ini merupakan hari yang baik. Saya bangun dan menjalankan rutin harian seperti biasa.Kemudian saya ke perhimpunan dan kelas .Dalam kelas menerangkan tentang kesalahan yang telah kami lakukan dalam kertas peperiksaan. Kemudian saya ke dewan makan untuk makan tengah hari. Kemudian saya ke bilik dan berehat . Selepas itu saya ke kelas dan meneruskan belajar. Pada pukul 4.30 petang saya ke bilik dan bersiap sedia dan beriadah .

    Kemudian saya bermakan malam dan ke bilik . Saya mandi dan membuat kerja rumah dan tugas yang diberi. Pada pukul 10.00 malam saya ke prep. Di prep saya membuat ulang kaji . Setelah itu, saya balik ke bilik dan membuat kerja rumah. Akhirnya, saya menutup lampu dan tidur larut malam.

No comments:

Post a Comment