Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
28 Mei 2016

      Saya bangun pada pukul 8.00 pagi . Saya mengemas katil dan mandi. Kemudian saya, bersarapan dan mula membuat ulang kaji. kemudian , pada pukul 10.30 pagi saya makan kuih yang dibeli oleh ibu saya . Pada pukul 11.00 saya mula membaca buku yang menjelaskan keajaipan sains. Pada pukul 1.30 tengah hari saya menjamu selera makanan yang dimasak oleh ibu . Setelah itu saya bermain permaianan catur dengan abang saya .

      Pada pukul 3.30 petang kami bersiap sedia dan ke Bandar Port Dickson untuk menziarahi nenek. Kami juga membawa buah tangan semasa menziarahi nenek. Kemudian, kami ke kuil yang berdekatan dengan rumah nenek . Setelah bersembahyang  kami terus ke rumah . Masa perjalanan mengambil lebih kurang satu jam . Kami sampai di rumah pada pukul 8.00 malam .

      Setelah sampai , saya mengemas barang. Saya menonton televisyen.  televisyen saya melihat rancangan yang mengaji penciptaan . Saya berasa mengantuk jadi saya ke bilik dan tidur .

No comments:

Post a Comment