Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
30 Mei 2016
   
       Hari ini merupakan hari biasa. Saya bangun pada pukul 8.00 pagi. Saya memgemas katil dan makan makanan tradisional sebagai sarapan . Kemudian , saya  membaca buku fiksyen sambil berbaring. Saya juga melukis gambar pemandangan dan mewarnainya. Pada pukul 10.00 pagi, saya makan kek dengan air milo.

       Saya, bersambung membaca buku . Pada pukul  1.00 petang saya menjamak makanan bersama keluarga saya. Setelah itu , saya membuat ulang kaji pelajaran . Pada  pukul 4.30 petang saya menonton televisyen . Pada pukul 5.30 pagi saya bermain badminton bersama abang saya. Pada pukul 6.30 saya mandi kerana berpeluh.

     Saya bersembahyang dan terus menuju ke meja makan untuk bermakan malam bersama keluarga. Setelah itu saya ke bilik dan membuat ulang kaji. Pada pukul 10.30 saya mengucapkan selamat malam kepada ibubapa dan tidur.

   




     

No comments:

Post a Comment