Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
18 Mei 2016 

         Saya bangun awal pada pukul 7.00 pagi. Saya membuka tingkap dan terus ke bilik air untuk mandi . Saya  bermula membuat ulang kaji bagi subjek Biologi. Saya membaca buku 
rujukkan , nota ringkas dan sebagainya . Saya ke dewan peperiksaan pada pukul 8.45 pagi . Saya berdoa kepada tuhan dan mula menjawab soalan . Setelah menjawab saya meyemak semula jawapan saya . Peperiksaan berakhir  pada pukul 11.00 pagi dan saya terus  berjalan ke bilik untuk membuat ulang kaji bagi mata pelajaran seterusnya.

        Saya mengulang kaji menggunakan buku rujukkan yang disyorkan oleh  instruktor . Saya juga melihat latihan yang telah saya  buat selama ini . Pada pukul 12.30 tengah hari saya ke dewan makan untuk makan tengah hari. Kemudian saya balik ke bilik dan bersambung membuat ulang kaji . Saya ke dewan peperiksaan pada pukul  2.15 petang . Saya menjawab soalan dengan tekun . Masa menjawab tamat pada pukul 4.30 petang . Kemudian , saya berehat sebentar.

      Pada pukul 6.30 saya ke dewan makan utuk makan  malam . Kemudian saya ke bilik dan sambung membuat  ulang kaji . Saya membuat ulang kaji untuk subjek Fizik . Akhirnya ,saya berasa mengantuk dan tidur pada pukul 12.00 malam .

No comments:

Post a Comment