Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
5 Jun 2016

        Saya bagun pada pukul 8.00 pagi . Saya terus membuka tingkap untuk mendapatkan udara yang segar . Saya mandi dan bersarapan bersama ahli keluarga saya . Setelah itu, saya berjalan di persekitaran rumah  untuk memastikan tiada air bertakungan supaya dapat mencegah pembiakan nyamuk Aedes.
     
     Pada pukul 12.30 tengah hari saya bermakan tengah hari bersama ahli keluarga . Kemudian , saya ke bilik dan membaca buku -buku rujukkan . Pada pukul 4.30 petang saya bermain badminton dengan abang saya . Pada pukul 6.00 petang saya menyiram pokok - pokok bunga yang layu di sekitar rumah saya.

        Setelah itu saya mandi dan bersembahyang. Pada pukul 7.30  petang saya bermakan malam bersama ahli keluarga saya. Setelah itu saya ke bilik dan mengemas barang. Pada pukul 10.00 malam saya menutup lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment