Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
29 Mei 2016


          Hari ini merupakan hari Ahad. Saya bangun awal pada pukul 7.00 pagi . Kemudian saya bersiap sedia dan mengikut ibubapa saya ke pasar tani di Salak Tinggi. Ibu membeli sayur- mayur dan tangkapan laut yang segar. Suasana di situ sungguh riuh rendah
Setelah membeli barangan kami terus ke rumah.

 Kemudian saya mula membuat kerja rumah. Pada pukul 1.15 tengah hari saya menikmati makan tengah hari bersama keluarga . Kemudian saya ke bilik untuk melayari internet . Pada pukul 4.30 saya menonton televisyen . Setelah itu saya mengambil raket dan bermain badminton bersama abang saya. Pada pukul 6.00 petang saya  mandi dan bersembahyang.

Saya makan makanan yang telah dimasak oleh ibu bersama keluarga. Kemudian kami berbual - bual di ruang tamu. Seterusnya, saya ke bilik dan membuat ulang kaji. Pada pukul 11.00 malam saya berasa penat dan mengantuk. Saya menutup lampu dan tidur.

 

     

No comments:

Post a Comment