Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
6 Jun 2016

           Hari ini merupakan hari Isnin. Hari ini juga hari pertama bulan Ramadhan. Saya bangun pada pukul 7.30 pagi. Saya  terus membuka tingkap dan mandi. Saya bersarapan  dan  keluar rumah untuk menikmati suasana dan keindahan alam pada waktu pagi. Kemudian, saya menonton televisyen. Pada pukul 10 pagi saya makan kuih - muih yang dibeli dari kedai. Setelah itu saya menggunakan komputer riba.

           Pada  pukul 12.30 tengah hari saya makan tengah hari bersama keluarga. Kemudian saya menonton televisyen.  Saya juga membaca buku . Setelah itu, saya menyiram pokok bunga supaya ia segar. Pada pukul 5.00 petang saya bermain dengan abang saya. 

Pada pukul 6.00 saya bersiap sedia dan mengikut ibubapa ke pusat membeli belah IOI City Mall untuk membeli belah. Kami membeli pakaian dan alatan kelengkapan rumah. Setelah membeli belah kami pulang ke rumah pada pukul 10.30 malam. Setelah sampai saya mengemas barangan yang dibeli. Saya minum susu dan tidur.

No comments:

Post a Comment