Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
10 Mei 2016

        Hari ini merupakan hari yang indah. Saya bangun pada pukul 7.00 pagi . Saya  terus  membuka tingkap lalu  ke bilik  air untuk mandi. Saya menyalin pakaian dan ke kafeteria untuk membeli makanan . Setelah membeli  makanan saya balik ke bilik dan menikmatinya. Kemudian, saya mengemas katil saya dan membuat ulang kaji. Pada pukul 12.30 saya ke dewan makan untuk makan tengah hari. Saya balik ke bilik dan menyambung ulang kaji.

        Tepat pada pukul 1.50 tengah hari saya meletakkan alatan tulis ke dalam beg dan bersiap sedia untuk   peperiksaan . Saya beredar  dari bilik menuju ke auditorium , memasuki dewan peperiksan.Peperiksaan Bahasa Inggeris dijalankan pada pukul 2.30 hingga 4.30 . Setelah, peperiksaan tamat saya berjalan ke bilik saya dan mengemas barang saya lalu berehat seketika.


        Pada pukul 6.30 petang saya menuju ke dewan makan untuk bermakan malam . Kemudian , saya  pulang ke bilik dan membuat ulang kaji bagi beberapa subjek. Saya berasa penat  , lalu menutup lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment