Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
21 Mei 2016

           Hari ini merupakan hari Sabtu . Saya bangun pada pukul  9.00 pagi .  Kemudian , saya bersarapan dan mula membuat kerja rumah yang diberi oleh instruktor . Pada pukul 12.30 tengah hari saya terus menuju ke dewan makan untuk menjamak makanan . Setelah itu saya balik ke bilik dan ke bilik kawan - kawan. Kami beramah mesra sambil menikmati makanan ringan.

          Pada pukul 3.00 petang saya  ke bilik dan membuat kerja rumah .Pada pukul 5.30 petang saya ke padang untuk bermain. Kemudian , saya ke dewan makan untuk bermakan malam. Kemudian saya ke bilik dan mandi . Seterusnya saya melayari internet .
 
         Pada pukul 10.00 malam saya ke dewan makan  untuk membeli makanan dan pulang ke bilik. Kemudian saya  menutup suis lampu lalu tidur .

No comments:

Post a Comment