Translate

Thursday 9 June 2016

JURNAL
22 Mei 2016

       Hari ini merupukan hari Ahad. Saya bagun pada pukul 8.00 pagi . Kemudian saya membuka  tingkap dan ke bilik air untuk mandi . Saya makan beberapa keping biskut sebagai alas perut.  Saya mula membuat kerja kerja yang diberi oleh instruktor. Pada pukul 11.00 pagi  saya membaca buku rujukkan Kimia .

Pada pukul 12.30 tengah hari saya ke dewan makan untuk makan tengah hari . Kemudian , saya ke bilik saya dan sambung membuat kerja rumah yang perlu dihatar pada esok .

Pada pukul 5.30 petang saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton dengan kawan - kawan. Kemudian saya ke dewan makan untuk bermakan malam . Saya terus ke bilik dan mandi . Kemudian saya mengemas barang saya dan tidur pada pukul 9.30 malam.

No comments:

Post a Comment