Translate

Wednesday 12 April 2017

JURNAL
7 MAC 2017

 Saya memulakan hari saya dengan membuat rutin harian saya dan ke perhimpunan. Mula mula saya ke kelas sc dan menyambung dengan prep. Setelah habis prep saya ke kelas slf development. Pada pukul 10.30 saya ke  dewan makan untuk makan beberapa biji kuih dan terus menuju ke kelas fizik. Di kelas fizik, saya mendapat markag keputusan saya.Kemudian saya ke kelas sejarah dan beelajar tentang ‘campur tangan britis di kerajaan melayu melaka’. 

Kemudian saya pergi makan dan berehat. Pada pukul 4.30 petang ayah saya dating ambil barang saya . Pada 6.00 opetang pula saya mandi dan membuat uang kaji selama satu jam .Pada 8.00 pula saya melayan facebook dan whatsapp. Pada pukul 11.00 pagi saya menutup lampu dan tidur.


No comments:

Post a Comment