Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL 
25 MAC 2017

Saya bangun awal pagi ini sebab ada kelas Bahasa antarabangsa saya iaitu Bahasa perancis. Kelas perancis tamat pada pukul lapan lima dan perhimpunan jug atelah habis jadi saya ke kelas Bahasa melayu diikiuti dengan kelas pj, Selepas itu saya ada kelas fizik. Apabila kelas fizik tamat saya ada “Spiritual Circle” dengan moral kidz. Selepas itu saya pergi ke dewan makan untuk makan tengah hari lalu ke bilik untuk berehat. Pada pukul 3 saya pergi prep di kelas asasi 1 dengan rakan. 

Saya mengulang kaji sikit lalu tidur sebab terlalu penat. Selepas itu saya ke stadium untuk bermain bola sepak lalu mandi dan pergi ke dewan makan untuk makan malam,  kemudian saya ke Bilk Laliyth untuk berbual dan berbincang pelajaran. Selepas itu saya ke bilik saya untuk berbual dengan keluarga. Selepas itu saya baru teringat bahawa saya ada kerja rumah dan habiskannya dengan cept dengan bantuan dari looi. Setelah habis saya tidur.

No comments:

Post a Comment