Translate

Wednesday 19 April 2017

  Hari ini merupakan hari yang indah. Saya bangun pada pukul  7.00 pagi.  Kemudian , saya membuka tirai dan tingkap lalu mengemas katil . Saya terus ke  bilik air untuk mandi . Saya meletakkan buku dan alatan  tulis  di dalam beg dan terus ke dewan makan untuk bersarapan . Setelah itu , saya ke  kelas dan mengikuti kelas seperti biasa . 
         
             Masa pembelajaran tamat pada pukul 12.30 tengah hari . Saya terus ke dewan makan untuk makan tengah hari . Kemudian , saya ke bilik saya dan berehat . Pada pukul 4.45 petang  saya mengemas barang saya . Setelah itu saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton.Setelah itu , saya ke dewan makan untuk  bermakan malam . 

Pada pukul 6.50 petang ayah saya melawat saya dan saya memberi pakaian yang telah diguna . Pada pukul 8.00 malam saya  mengemas meja dan melayari internet . Pada pukul 10.00 malam saya menutup lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment