Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
6 MAC 2016

Selepas bangun pada pukul tujuh lima, saya pergi mandi gosok gigi dan cuci muka. Selepas ke dewan serbaguna untuk menyani lagu negaraku dan pengumuman saya pergi prep sebab ia subjek pertama saya.Setelah menghabiskan kerja rumah yang belum diselesaikan saya pergi untuk kelas seterusnya iaitu kelas bahasa inggeris dengan Madam Noorlin. Setelah itu saya ke dewan makan untuk brek. Kelas seterusnya saya ke kelas 11 untuk kelas sejarah dengan Cikgu Hikmah. Kelas seterusnya adalah kelas muzik dengan Data Doktor Ridzuan. Selepas keluar kelas pada pukul 12:30 saya ke dewan makanan untuk makan tengah hari. Selepas itu sayake bilik untuk bersiap sedia kelas Biologi dan Kimia. Pada pukul dua dua puluh-lima saya bertolak ke Makmal Kima 1 unutk kelas kima dengan Cikgu Suhana. Kelas kimia diikuti dengan kelas Biologi dengan Miss Fairuz. Setelah itu saya ke bilik untuk tidur lalu ke padang untuk bermain bola sepak. Selepas makan malam, prep dan moral slot. Saya ke bilik untuk tidur.

No comments:

Post a Comment