Translate

Wednesday 12 April 2017

JURNAL
6 APRIL  2017 


Hari ini merupakan hari khamis . Saya mandi dan bersiap sedia secepat mungkin dan ke perhimpunan harian . Setelah perhimpunann tamat saya meneruskan kelas saya . Mula –mula, saya ke ke  kelas matematik dank e kelas kimia yang ditetapkan di makmal kimia dua.Pada 10.00 pagi masa rehat kami bermula. Saya ke dewan makan untuk makan beberapa biji kuih .

Pada 10.30 saya ke kelas research dan  muzik. Akhirnya kelas moral bermula pada 11.50 pagi dan akhir pada  12.30 tengah hari .Saya ke dewan makan sekali lagi untuk makan tengah hari dan ke bilii  unyuk berehat . Pada 2.30 petang saya ke kelas prep,kimia,biologi yang diberi tepat sejam bagi setiam masa pelajaran .Pada pukul 5.00 petang pula saya terus ke bilik dan menukar pakaian dan ke dewan serbaguana untuk bermain badminton .

Pada pukul 6.30 petang saya ke biliksaya dan mandi kemuadian kawan baik saya Vinesh yang menyambut saya untuk meraikan hari lahirnya . Setelah makan berbual pada pukul 69.00 saya dan Venesh ke kelas math untuk membuat kuiz. Setelah itu, saya ke bilik dan membuat kerja rumah saya. Saya tidur pada pukul 12.40 malam .


No comments:

Post a Comment