Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
4 MAC 2017

Saya bangun pada pukul 7.00 pagi dan terus pergi gosok gigi dan mmakai baju dan terus ke perhimpunan harian . Setelah ia tamat pada pukul 8.00 saya terus ke kelas bahasa inggeris . Di situ kami belajar tentang jenis cerita dan beberapa perkara penting tentang cerita dongeng. kemudian kami ke kelas bahasa melayu di situ cikgu meor datang dan tengo blog kami bahawa kami siap atau tidak . saya berasa takut kerana tidak mengahabiskan kerja . Walupun tidak siap cikgu meor amat baik. Beliau memberi beberapa hari untuk menyiapkanya.Saya mengucapkan terima kasih dan lalu ke dm untuk makan . Setelah itu , saya menerusi kelas math pada 10.30 . dan meerusi kelas kelas yang ada .

Pada 12.30 saya makan tengah hari dan ke bilik untuk berehat . Pada pukul 2.00 saya ke kelas fizikdan menerusi masa prep dengan membuat kerja rumah .Pada 5.00 petang saya pergi bermain badminton dan pergi mandi . kemudian saya ke kelas moral yang membosankan . walaupun kami pergi untuk menjumpa kawan kawan . Mtp moral selalunya tidak membuat sesuatu aktiviti yang menarik . Pada 8.00 saya ke kealas prep dan tidur di bilik saya pada pukul 12.30 malam.

No comments:

Post a Comment