Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
9 MAC  2017

Saya terbangun lambat sepuluh minit hari ini. Selepas lari ke tandas dan bermandi cepat-cepat saya bersiap sedia dan tidak bersarpan. Nasib saya sempat untuk ke perhimpunan dan tidak lambat. Selapas pernyanian lagu negaraku dan pengumuman majlis beredar dan pergi ke kelas. Kelas pertama saya adalah kelas Fizik dengan Cikgu Izura . Selepas itu saya ke kelas kimia di makmal kimia dengan Madam Suhana. Selepas brek saya ada kelas Foundation Maths untuk dua jam. 

Selepas itu saya ke dewan makan untuk makan tengah hari. Lalu saya ke bilik untuk tidur. Selepas itu saya ada kelas bahasa antarabangsa. Cikgu Perancis kita buat kelas hari lain jadi saya prep dan menyiapkan kerja. Selepas itu saya ke dewan makan untuk makan malam. Selepas Makan Malam saya berjalan jalan di sekeliling permata. Selepas mandi dan gosok gigi. Saya bersiap sedia untuk Prep. Selepas prep saya ke koop lalu ke bilk untuk gosok gigi mesej ibu saya dan tidur.

No comments:

Post a Comment