Translate

Tuesday 4 April 2017



JURNAL
2 MAC 2017 

Selepas saya bangun mandi, gosok gigi dan cuci muka saya bersedia untuk ke dewan serbaguna bagi perhimpunan menyani lagu negaraku dan pengumuman, saya ke bilik majlis untuk 
kelas Self  Development, Setelah itu saya ke kelas Foundation Maths dengan Cikgu Shamim. 
Selepas menghabiskan brek sepuluh sehingga sepuluh setengah di Dewan Makan. Saya         bertolak ke Kelas Research dengan Ustazah Syakina. Selepas kelas research. Saya ke 
makmal .Fizik untuk kelas fizik dengan Cikgu Izura. 

Selepas ke Dewan Makanan untuk Makan Tengah Hari. Setelah itu saya ke bilik untuk tidur danrehat lalu ke kelas kosong untuk prep lalu ke Kelas Asasi untuk perjumpaan kelab catur. Selepas itu saya ke bilik untuk rehat dan menyiapkan kerja rumah. Selepas itu saya ke dewan makan untuk makan malam .Selepas itu saya mandi dan bersiap sedia untuk prep. Saya menghabiskan prep dengan menyiapkan kerja rumah. Selepas ke Moral Slot dan mesej ibu saya 
melalui facebook. Saya gosok gigi dan tidur.

No comments:

Post a Comment