Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
13 MAC 2016

Selepas bangun pada pukul tujuh empat belas bersiap sedia dan gosok gigi, Saya pakai baju pendidikan jasmani sebab ada pendikikan jasmani pada hari itu. Selepas bersarapan dengan biskuit. Saya bertolak untuk perhimpunan. Selepas itu saya ada Kelas Bahasa Melayu dengan Cikgu Mior. Selepas itu saya ada kelas pendidikan jasmani dengan Cikgu Zaem. Selepas itu saya ada kelas sejarah dengan Cikgu Hikmah Selepas itu saya ada spiritual Circle. Selepas Spritual Cirlce dan Makan Malam. Saya ke dewan makan untuk bermakan tengah hari lalu ke bilk untuk rehat dan tidur. Selepas itu saya ke padang untuk main bola dan makan malam di dewan makan diikuti dengan berjalan jalan di kampus. Selepas mandi saya mengulang kaji pelajaran dan menyiapkan kerja rumah. Selepas itu saya mesej dengan kawan saya dan main game. Setelah itu saya berbual-bual dengan rakan menonton replay permainan bola dan membaca buku cerita. Selepas itu saya mesej ibu saya lalu tidur.

No comments:

Post a Comment