Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
20 MAC 2017

 Saya bangun pukul 6:30 hari ini, entah kenapa saya takut untuk tidur balik sebab nanti tak bangun pulak. Saya mandi dan gosok gigi lalu main phone dan turun tangga untuk pergi ked m unutk sarapan. Selepas itu saya bertolak ke dewan serbaguna untuk perhimpunan pagi. Mereeka mengumumkan beberapa perkara lalu akhirkan perhimpunan setelah habis kita nyani lagu anak permata. Kemudian saya ke kleas pad waktu brek saya membeli kentang keju dan air tin. Selepas itu kelas disambung. 

Pada 12:30 saya ke dewan makan untuk makan tengah hari dan rehat di bilik. Saya main game sekajap lalu turun tangga untuk ke kelas sekali lagi. Selepas kelas saya ke bilik untuk bersiap sedia untuk Tae Kwon Do di depan blok pensyarah. Selepas itu saya mandi lalu pergi ke dewan makan untuk makan malam. Kemudian saya ulang kaji pelajaran dan ke prep malam di mana saya habiskan kerja rumah lalu saya ke bilik dan berbual dengan keluarga melalui facebook dan tidur.

No comments:

Post a Comment