Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
3 MAC 2017

      Hari ini merupakan hari Jumaat . Saya bangun pada pukul  8.00 pagi . Setelah bangun , saya mengemas katil dan mandi . Saya makan makanan yang ada di bilik saya . Kemudian pada pukul
10.00 pagi saya bersiap sedia dan ke kelas . Di kelas saya berbincang tentang pelajaran . Saya  terus berjalan ke dewan makan untuk menjamak makanan. Pada pukul 1.00 tengah hari saya balik ke bilik dan mula membuat ulang kaji . Saya juga ke bilik kawan - kawan untuk berbincang dan membuat ulang kaji bagi persediaan peperiksaan.

         Setelah lama membuat ulang kaji bersama kawan - kawan saya balik ke bilik dan tidur tidur ayam selama setengah jam . Jam menunjukkan pukul 4.30 petang . Saya mengemas buku - buku saya dan terus ke padang untuk bermain . Kemudian, saya ke dewan makan untuk bermakan malam . Saya berjalan ke bilik dan mula membuat ulang kaji . Kemudian , ayah  datang melawat saya dan memberi barangan dan saya memberi pakaian yang telah diguna. Kemudian, saya membuat ulang kaji buku - buku rujukkan dan nota nota yang diberi oleh instrutor. Saya juga melayari internet untuk mendapatkan maklumat yang terkini .

         Setelah penat membuat ulang kaji , saya ke dewan makan untuk membeli makanan. Kemudian , saya ke bilik dan membuat ulang kaji . Akhirnya saya berasa mengantuk dan terus tidur .

No comments:

Post a Comment