Translate

Tuesday 4 April 2017

JURNAL
27 MAC 2017



Hari merupakan hari Khamis. Saya bangun pada pukul 8.00 pagi. Kemudian, saya ke bilik air dan mandi . Saya membuka tingkap , saya merasai keindahan pagi, udara yang segar, burung berkicauan, tumbuhan yang hijau dan sebagainya. Saya bersarapan bersama keluarga lalu ke bilik untuk membaca buku - buku yang ada di atas meja.

Saya berehat sekejap . Pada pukul 10.00 saya menonton tayangan yang disiarkan di televisyen. Pada pukul 12.30 petang pula saya bermakan tengah hari bersama keluarga. Kemudian, saya ke bilik dan membaca buku. Setelah itu, saya melukis gambar binatang dan mewarnainya.Pada pukul 5.00 petang saya bermain permainan elektronik.

Kemudian, saya mandi dan bersembahyang di kuil. Pada pukul 8.00 malam saya bermakan malam. Saya juga makan beberapa ulas buah durian yang dibeli dari kedai. Setelah itu saya, ke bilik dan melayari internet untuk membaca berita berita yang terkini. Pada pukul 10.30 malam saya berasa letih dan mengantuk. Saya menutup lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment