Translate

Thursday 9 February 2017

JURNAL
3 FEBRUARI 2016

Saya meulakan hari saya dengan bersiap sedia dan bersarapan . Kemudian saya ke perhimpunan dan terus menyambung masa pembelajaran yang telah ditetapkan . Saya ke kelas spritual circle dan bahasa melayu . Kemudian, saya ke dewan makan untuk makan beberapa biji kuih . Setelah itu, saya menyambung  masa pembelajaran dengan matapelajaran Fizik , Metametik dan sejarah .Pada tepat pukul 12.40 saya ke dewan makan untuk makan tengah hari . Setelah itu , saya ke bilik saya dan berehat selama satu jam . Saya mula membuat ulang kaji . Pada pukul 4.20 petang saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton . Kemudian saya ke bilik dan mandi . Saya juga berehat selama setengah jam dan mula melayan laman sosial . Setelah itu saya tidur lebih kurang pukul 11.00 malam. Di sinilah akhirnya hari saya .

No comments:

Post a Comment