Translate

Monday 13 February 2017

JURNAL
11 FEBRUARI 2016

           Saya mendengar bunyi jam berdering saya bangun dan bersiap sedia dan makan  roti sebagai alas perut . Saya ke depan pusat pentadbiran untuk menunggu kereta yang ditempah untuk outing dengan kawan - kawan . Saya , Thena , Looi , Raymand , Kai Yang, Kishen , Ivan , Kwek , Ching Kai dan 2 orang lagi abang - abang dari Asasi Pintar , outing bersama ke Mines . Mula mula kami menaiki KTM  dan menuju ke Serdang .

Kemudian kami  turun di stesen serdang dan berjalan kaki ke pusat beli belah . Setelah sahaja masuk ke dalam pusat membeli belah , kami  tingkat 3 dan membeli tiket untuk tonton film hantu baru bernama Ring . Setelah itu, kami ke KFC untuk makan tengah hari .  kemudian kami ke pawagam dan mula menonton . Sebagai keseluruhanya film tersebut seram dan menakutkan . Setelah itu , Saya dan kawan saya pergi membeli belah. Tepat pada 3.30 saya dan beberapa kawan saya menunggu untuk Thena dan Kishen yang masih sedang menonton film . Setelah itu , saya an kawan kawan saya berjalan dan ke KTM dari stesen Serdang ke UKM. Di situ , saya dan abang - abang dan saya menunggu untuk kereta . Setelah kereta yang ditempah sampai kami menaikinya dan terus ke pusat Permaya Pintar Negara tepat pada pukul 5.48 saya ke bilik saya .

Setelah itu saya menyusun barang yang saya beli di rak dan mengira baki dan bill. Kemudian , saya mandi dan ke dewan makan untuk makan malam . Pada malam tersebut abang Shaatish datang untuk berbual bual mesra. Pada pukul 10.40 saya tidur dan abang itu juga balik. Sebelum menutup mata saya senyum senyum kambing dengan mengigatkan balik kenagan outing bersama abang - abang level 2 .






No comments:

Post a Comment