Translate

Sunday 26 February 2017

JURNAL
17 FEBRUARI

       Saya bangun dengan suatu kegembiraan . Kerana ada merentas kampus di kolej saya sya bersenam di padang selama beberapa minit . Larian itu dimulakan oleh Dr. Rorlinda. Ia bermula pada 8.15 pagi . Saya berlari sedaya upaya . Semasa berlari di tempat curam saya saya jatuh berguling . Walaupun saya teruskan berlari walaupun kaki saya sakit . Di bawah matahari yang terik saya berlari dan akhirnya sampai di permata . Semasa ada sedikit jauh untuk habis saya jatuh sekali . Itu mencederakan lutut saya dan berdarah . Seluar saya juga terkoyak di bahagian lutut . Akhirnya saya habiskan dan berjumpa pertolongan kecemasan . Mereka meletak satu cecair untuk menghentikan darah. Setelah itu para pelari pantas mendapat hadiah dan kami balik ke bilik . Pada hari tersebut saya berehat dan saya tidakmampu untuk membuat kerja kerana letih . Saya tidur pada pukul 9.40 malam .

No comments:

Post a Comment