Translate

Saturday 25 February 2017


JURNAL
14 FEBRUARI 2016

    Saya bangun pada pukul 6.45 pagi . Saya mandi dan bersiap sedia dan ke perhimpunan pada pukul 7.30 pagi  Setelah tamat perhimpunan saya  ke kelas bahasa inggeris . Kemudian saya ke kelas bahasa malaysia dan seterusnya sejarah.Pada pukul 10.00 hingga 10.30 saya ke dewan makan untuk makan beberapa biji kuih dan berehat . Pada 10.30 saya beredar dari situ dan menuju ke kelas matematik. Kemudian saya ke dewan serbaguna bagi masa prep manakala kawan muslim saya ke kelas pendidikan Islam . Pada jam 11.50 pagi saya ke makmal fizik bagi matapelajaranya . Saya ke dewan makan pada 12.30 untuk makan tengah hari .

Pada pukul 1.00 tengah hari saya ke bilik dan berehat dan pada 2.00 petang saya ke kelas prep dan menyiapkan beberapa kerja rumah . Kemudian . saya ke bilik Dr.Rorlinda bagi sesi mentor Akademi . Tetapi  beliau tiada di situ . jadi saya ke perpustakaan untuk membaca buku . Pada pukul 4.25 petang saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton . Pada pukul 6.30 petang saya ke bilik dan berehat . Setelah itu saya ke kelas moral dan prep . Pada pukul 10.10 saya ke bilik saya dan berehat sebentar . Setalah itu saya mula membuat ulang kaji. kemudian, saya tidur.







No comments:

Post a Comment