Translate

Monday 13 February 2017

JURNAL
12 FEBRUARI 2016

       Saya bangun pada pukul 8.30 pagi . Saya terus ke bilik air dan mandi . Beberapa minit kemudian saya mendapat panggilan dari ayah saya . Saya terus ke depan asrama untuk berjumpa dengan ayah saya . Setelah berbual dan memberi barangan, saya ke bilik saya untuk bersarapan . Setelah bersarapan saya mula melayari internet . Pada pukul 12.40 tengah hari saya ke dewan makan untuk akan tengah hari. Kemudian, saya ke bilik dan mula membuat kerja - keja rumah yang diberi oleh para instruktor. Pada pukul 4.30 petang saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton bersama rakan-rakan .

      Setelah berasa penat saya ke bilik setelah mandi bersiap sedia saya ke dewan makan untuk makan malam . Pada pukul 7.30 petang saya ke bilik gerakan pelajar untuk menyaksikan praktis menari bagi sambutan Tahun Baru Cina  2017. Pada pukul 8.30 malam saya ke bilik dan berehat selama setengah jam . Setelah itu , saya mula membuat kerja saya .Pada malam 11.10 saya bermula tidur.                        

No comments:

Post a Comment