Translate

Saturday 25 February 2017


JURNAL
15 FEBRUARI 2017

     Seperti anda tahu saya bagun pada pukul 6.45 pagi. Setelah membuat rutin harian saya dan terus ke perhimpunan . Setelah tamat perhimpunan saya ke kelas Biologi Di situ kami belajar tentang ‘inheritance’. Seterusnya, saya ke kelas philosopy dan ke padang untuk bersukan . Setelah penat bersukan, saya dewan makan Setelah berehat saya terus menuju ke kelas Bahasa Inggeris. Saya juga ke kelas kimia di makmal
kimia .  Kami belajar tentang bab tiga ‘chemical formulae’. Kemudian saya ke kelas Bahasa Melayu . Setelah habis masa saya terus ke bilik kerana tidak rasa lapar . 

     Pada pukul 2.00 petang saya ke dewan mkan kerana ada perjumpaan Bulan Sabit Merah. Pada masa itu kami berkawat . Ahli PBSM mengajar kami dan menerangkan kebaikan kawat dan cara berkawat . Kemudian, saya ke dewan makan untuk minum petang . Pada pukul 6.00 saya bersiap sedia dan ke kelas moral dan prep . Setelah tamat masa prep saya ke bilik berehat sambil minum jus. Walaupun saya bersa mengantuk saya tetap membuat kerja saya . Setelah siap kerja saya terus tidur mati.


No comments:

Post a Comment