Translate

Tuesday 28 February 2017

JURNAL
18 FEBRUARI 2016


 Saya bangun pada pukul 10.30  pagi . Seperti biasa saya manjalankan rutin harian saya . Pada pukul 12.25 . Saya berjalan ke dewan makan untuk makan tengah hari. Kemudian, saya mula membuat kerja rumah . Saya juga membuat latihan tambah bagi bersedia lebih awal untuk peperiksaan. Pada 4.00 petang saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton. Tetapi saya tidak dapat berain kerana banyak pelajar tingkatan satu telah memenuhi dewan tersebut . jadi saya datang ke bilik dan mula berehat . Pada 6.00 petang saya mandi dan ke dewan makan untuk makan malam . Selepas itu saya ke bilik kawan dan berbual bual.Pada 9.30 malam saya mula tidur. Rasanya saya perlu bermimpi pada pukul 10.00 . Tetapi saya tidak bermimpi langsung.


No comments:

Post a Comment