Translate

Sunday 7 May 2017

JURNAL
7 MAY 2017

Hari ini merupakan hari yang baik. saya bangun pada pukul 8.00 pagi. Saya menggosok gigi dan mengemas katil saya . Kemudian , saya makan beberapa keping biskut. Saya mengemas meja saya dan meletakkan buku- buku di atas rak. Jam menunjukkan pukul 12.30 tengah hari . Tanpa berlengah saya terus menuju ke dewan makan untuk makan tengah hari.

        Saya balik ke bilik pada pukul 1.00 tengah hari. Saya mula membuat kerja rumah yang diberi oleh instruktor. Setelah membuat kerja rumah untuk masa yang lama saya berasa penat jadi saya tidur. Tepat pada pukul 4.45 petang saya bangun dan mengikuti aktiviti riadah. Pada pukul 6.20 petang saya ke dewan makan untuk menimati makanan yang disediakan.

       Pada pukul 7.00 petang saya menggsok pakaian yang berkedut. Setelah  menggosk pakaian , saya mengambil buku Bahasa Perancis dan menuju ke kelas Bahasa Perancis. Akhirnya, kelas Perancis berakhir pada pukul 8.15 petang . Kemudian saya ke bilik dan membuat kerja rumah yang diberi oleh para instrutor. Pada pukul 10.30 malam saya berasa penat. Jadi saya menutup lampu dan tidur.

No comments:

Post a Comment