Translate

Tuesday 2 May 2017

JURNAL
20 APRIL 2017

     Saya membuka mata saya dan memikir apakah tugasan yang perlu saya siapkan . Saya mengambil jam tangan dan terusnya saya rasa panik saya terus mandi laju-laju dan memakai pakaian. Sebelum meninggalkan bilik perut nsaya menyatakan bahawa lapar . Saya terus mengambil sebiji buah pisang dan makan sambil berjalan menuju ke dewan  serbaguna sebagai alas perut . Setelah perhimpunan tamat saya terus ke kelas kimia .Semasa itu kami belajar tentang bab 3 ; kami ke kelasa bahasa melayu. Cikgu Mior mengajar kami tentang tatabahasa . Saya ke kelas perdagangan  dan kawan - kawan menyatakan tentang beberapa perkara melalui power point . Kemudian sayas berehat dan ke kelas research . 

     Di situ Dr. Rorlinda  telah menerangkan apa itu research . Dan menyanya apakah topik yang kami ingin ambil. Saya juga menyatakan minat saya . kemudian  kami ke kelas muzik dan belajar menyanyi . Kemudian saya ke kelas moral  dan  berbincang dengan kawan - kawan tentang kerja moral . Setewlah itu saya ke dewan  makan untuk makan dan berehat di bilik . Pada pukul 2,00 hingga 4.00 saya ke masa prep untuk membuat kerja - kerja .Setelah itu saya ke bilik kerana tidak larat untuk bersukan . Jika anda baca jurnal  1 Februari anda mesti tahu tentang  apa yang berlaku dan mencederakan .Setelah berehat saya mandi dan mengemas barang untuk ke kelas moral dan juga masa prep . kemudian saya ke koop dan membelanja kawan kawan . Kemudian saya ke bilik dan membuat kerja rumah dan  tidur .

No comments:

Post a Comment