Translate

Tuesday 7 March 2017

JURNAL
22 FEBRUARI 2017

     Saya bangun awal seperti biasa. Kemudian , saya bersiap sedia dan makan  beberapa keping biskut sebagai alas perut.Kemudian saya ke dewan serbaguna untuk perhimpunan . Selepas itu , saya mengitu waktu pembelajaran seperti biasa .Pada waktu  rehat pula saya ke kafeteria untuk membeli makanan . Kemudian saya, mengikuti kelas . Pada pukul 12.35 , saya ke dewan makan untuk makan tengah hari.

       Pada waktu rehat pula saya mengambil rehat dan mula membuat kerja rumah yang diberi.Pada pukul 2.00 petang saya menukar pakaian dan pada 2.20 petang saya ke kelas . Selepas waktu pembelajaran saya  terus ke bilik kerana pada waktu koko perjumpaan dibatalkan . Pada petang itu pula saya pergi ke dewan serbaguna untuk bermain badminton dengan kawan - kawan saya .


     Tepat jam pukul 6.30 saya beredar dari situ dan pergi untuk makan malam .Selepas makan malam saya saya mandi dan ke kelas prep . Waktu prep berakhir pada pukul 10.00 malam dan saya ke bilik dan membuat ulang kaji untuk pelajaran. Selepas ulang kaji lebih kurang pukul 12.00 tengah malam saya tidur . 

No comments:

Post a Comment