Translate

Monday 6 March 2017



JURNAL 
20 FEBRUARI 2017

Saya bangun pada jam 7.15 pagi pada hari ini. Selepas persiapan diri seperti menggosok gigi dan menukar baju, saya turun ke dewan makan lebih kurang pada jam 7.40 pagi untuk makan pagi. Pada jam 8.00 pagi, saya pegi ke dewan serbaguna untuk perhimpunan rasmi Isnin.

  Kelas pertama pada jam 8.40 pagi ialah Kimia. Hari ini, kami diberikan tugas Chemical Formulae dan bermain telefon Sejarah pada jam 9.20 pagi pada kelas Sejarah. Minum pagi diadakan pada jam 10.00 pagi hingga jam sepuluh setengah pagi. Kelas seterusnya, Bahasa Inggeris diadakan di kelas Bahasa Inggeris. Hari ini, kita bermula menulis esei garisan plot yang kami membuat pada minggu lepas. Kelas terakhir ialah kelas perdangangan pada  jam 11.10 pagi hingga kelas 12.30 petang. Seterusnya, saya pergi ke dewan makan untuk makan tengah hari seperti biasa dan balik ke bilik untuk berehat.


 Pada petang pukul 5.00 saya ke dewan serbaguna untuk bermain badminton. Kemudian saya pergi ke dewan makan untuk makan malam pada jam 6.45 petang dan prep pada jam 8.00 malam hingga pukul 10.00 malam. Sebelum balik ke bilik untuk tidur, saya pergi ke dewan makan untuk makan hidangan supper malam.

No comments:

Post a Comment