Translate

Tuesday 29 March 2016

JURNAL
26 Mac 2015

Hari ini merupakan hari sabtu . Saya bangun pada pukul 8.00 pagi . Saya bangun sedikit lewat kerana saya berasa penat . Selepas mandi saya makan biskut yang saya simpan di bilik . Kemudian , saya  membuat kerja rumah yang diberi oleh oleh  guru - guru . Jam menunjukkan pukul 10.00 .Saya ke kelas untuk membincang dan membuat projek .

Selepas itu , saya ke dewan makan untuk makan tengahari.Kemudian , saya  ke  kelas untuk bersambung . selepas itu saya balik ke bilik pada pukul  5.00 petang . Selepas itu , saya bermain badminton di dewan serbaguna . Selepas berasa penat saya balik ke bilik dan mandi . Selepas itu, saya membuat kerja rumah saya .Pada malam itu saya pergi ke pilihan pertandingan catur. Selepas pertandingan catur , saya berulang kaji pelajaran lalu tidur.



No comments:

Post a Comment