Translate

Sunday 27 March 2016

JURNAL
25 Mac 2015 

  Hari ini merupakan hari jumaat . saya bangun pagi seperti biasa . Selepas bersiap sedia saya memakan sebiji epal sebagai alas perut . Kemudian saya ke auditorium . Di auditorium seorang proffesor memeberi sedikit ucapan . 

Proffesor itu menyuruh kami bermain kahoot . Dia membuat 3 kali . Untuk pemenang beliau memberi hadiah kepada para pemenang . selepas bermain kahoot , beliau menunjukkan cara bermain kahoot dengan kawan  dan kebaharuan dalam versi 2.0. Beliau mengakhiri ucapanya pada tengah hari selepas itu saya ke dewan akan untuk makan tengah hari .

Selepas makan tengah hari saya ke kelas untuk perbincangan projek dengan kawan-kawan sekelas . Perbincangan tamat pada 5.00 petang .Sebelum pulang   saya bermain kahoot dengan kawan sekelas .
Selepas bermain saya ke bilik dan mandi . Selepas itu saya ,  berehat . Sebelum tidur saya  membuat kerja rumah dan mengulang kaji . 

No comments:

Post a Comment