Translate

Thursday 5 May 2016

JURNAL
3 MEI  2016

                    Hari ini merupakan  hari yang indah . Saya bangun pada pukul 7.10 pagi . Saya bersiap sedia dan mengemas barang di bilik dan buku - buku saya . Tanpa membuang masa saya berjalan pantas ke dewan serbaguna untuk perhimpunan . Selepas perhimpunan saya mengikuti kelas seperti biasa .Selepas itu , saya ke dewan makan dan makan kemudian saya ke bilik saya dan membuat kerja rumah  yang diberi oleh istruktor.

Pada tepat pulul 2.30 petang  saya terus ke kelas . Setelah semua kelas habis saya ke bilik saya dan menyalin pakaian lalu membawa reket ke dewan serbaguna untuk bermain badminton.Selepas bermain dengan kawan - kawan, saya ke dewan makan untuk makan malam dan pergi ke bilik dan mengemas barang.

 Selepas itu saya mandi dan ke prep . saya menyiapkan kerja di situ pada masa itu. Selepas waktu prep , saya ke bilik dan membuat sedikit ulang kaji lalu tidur .


No comments:

Post a Comment