Translate

Tuesday 3 May 2016

JURNAL
2  May 2016

                    Hari ini saya bangun seperti biasa . Selepas itu saya bersarapan dengan keluarga .
Kemudian , saya mula membuat kerja rumah . Pada pukul 10.00 saya minum secawan kopi dan beberapa keping biskut .Selepas itu saya bersambung membuat  kerja rumah saya . Pada waktu tengah hari pula saya saya makan tengah hari . Selepas menikmati makanan saya ke bilik  saya dan membuat ulang kaji .

Lebih kurang pukul 3.00 saya mula mengemas barang saya . Saya mengambil masa lebih kurang 2 jam untuk mengemas barang - barang saya .Saya beredar dari rumah pada pukul 5.30 petang . Perjalanan mengambil masa lebih kurang 35 minit .Bila sampai di Pusat  Permatapintar Negara . saya meletak semua barang dan melambai - lambai tangan kepada ibu dan ayah saya .

 Kemudian , saya berehat sekejap dan bersedia untuk pergi ke waktu prep .Saya menghadiri prep tersebut dan memanfaatkan sebaik munkin. Jam menunjukkan pukul 10.15 . Saya beredar dari kelas dan terus ke bilik saya . Di bilik , saya membuat kerja rumah dan membuat kerja rumah lalu tidur . Saya berharap bahawa hari keesokan   juga baik .

No comments:

Post a Comment